کد خبر : 1129 31 مرداد 1403 ساعت [ 12:00 ]
Print This Post Print This Post ذخیره فایل ارسال به دوستان

شهردار مبارکه خبر داد : زیباسازی فضای شهری مبارکه با نصب المان‌های نوری

به گزارش پایگاه خبری سیمای استان ، مصطفی رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: عملیات نصب المان‌های نوری با هدف زیباسازی منظر و محیط شهری و ایجاد جلوه‌های بصری و نشاط در فضای شهری و رضایت شهروندان در دستور کار شهرداری مبارکه قرار گرفت. وی با بیان اینکه سه المان نوری […]

به گزارش پایگاه خبری سیمای استان ، مصطفی رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: عملیات نصب المان‌های نوری با هدف زیباسازی منظر و محیط شهری و ایجاد جلوه‌های بصری و نشاط در فضای شهری و رضایت شهروندان در دستور کار شهرداری مبارکه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سه المان نوری در نقاط مختلف شهر نصب شده است، افزود: نصب المان نوری لوستر تزئینی در نقاطی از شهر انجام شده است و اجرای المان‌های دیگر با پیگیری‌های اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری مبارکه ادامه دارد.

شهردار مبارکه با بیان اینکه پیش از این نیز المان‌هایی در نقاطی از شهر نصب شده بود، خاطرنشان کرد: المان‌های دیگری تا دو ماه آینده در معابر شهری از جمله بلوارهای شریعتی، نیکبخت، سلمان و محله یک صفاییه، دهنو و اسماعیل ترخان نصب خواهد شد.

رحیمی اضافه کرد: المان‌های نوری نقش زیادی در زیباسازی و ایجاد چشم‌انداز جذاب و زیبا در شب دارند و در تلاش هستیم تا با نصب المان‌های نوری متنوع، فضایی دلنشین برای شهروندان فراهم کنیم.

وی گفت: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه نهایت تلاش خود را برای افزایش رضایتمندی شهروندان به کار گرفته است، در این راستا ایجاد جلوه‌های بصری را در دستور کار دارد.

ارسال دیدگاه