کد خبر : 67084 ۳۰ تیر ۱۴۰۱ ساعت [ ۱۸:۳۶ ]
Print This Post Print This Post ذخیره فایل ارسال به دوستان

دکتر محمد مهدی احمدی شهردار مبارکه:

تکریم ارباب رجوع ، مردم داری و ارائه خدمات الکترونیک در راستای کاهش مراجعات مردمی در دستور کار معاونت شهرسازی قرار گیرد

حذف بروکراسی زائد و کاهش مراجعات مردمی باید در این معاونت عملیاتی شود

به گزارش پایگاه خبری سیمای استان ، دکتر محمد مهدی احمدی شهردار مبارکه با تاکید بر اینکه تکریم ارباب رجوع باید سرلوحه کار تمامی کارکنان شهرداری مبارکه باشد گفت : رویکرد اصلی مجموعه مدیریت شهری مردم داری و احترام به مردم می باشد و با توجه به اینکه حجم زیادی از مراجعات به حوزه شهرسازی می باشد ، باید تکریم به نحو احسن صورت گیرد.
وی افزود: در معاونت شهرسازی باید به نحوی با مردم برخورد شود که نارضایتی ها به حداقل ممکن رسیده و شهروندان با رضایت کامل مجموعه را ترک نمایند.
شهردار مبارکه به ضرورت پرهیز از تبعیض در نظام اداری شهرداری اشاره کرد و گفت: در این مجموعه هیچ پرسنلی حق ندارد به ارباب رجوع توهین کرده و در بین مراجعه کنندگان تبعیض قائل شود.
دکتر احمدی با اشاره به مراجعات زیاد شهروندان به معاونت شهرسازی خطاب به پرسنل این واحد گفت: حذف بروکراسی زائد و کاهش مراجعات مردمی باید در این معاونت عملیاتی شود .
دکتر احمدی برنامه محوری را از نیازهای ضروری حوزه شهرسازی عنوان و خاطر نشان کرد: باید در این حوزه برنامه محوری و برنامه ریزی در تمامی سطوح شهرسازی صورت گیرد تا دربازه زمانی کوتاه بتوانیم با الکترونیکی شدن خدمات شاهد ارتقاء عملکرد و کاهش مراجعات مردمی باشیم.

ارسال دیدگاه

عکس روز و تبلیغات